poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kapitan Kryzys vs Cienki lód



Zima idzie trzeba uważać! A to można zamarznąć, jak się popije, a to złamać nogę na śliskim chodniku, albo... o zgrozo! Utopić się pod lodem! Na szczęście w tym okresie Kapitan wzmaga swą aktywność i niesie bliźnim pomoc jak tylko potrafi najlepiej, czyli głównie przypadkiem! Zatem dzieci i dorośli- uważajcie na cienki lód!

A tak poza tym to wybaczcie- ten pasek miał się pojawić w sobotę, ale... w weekend i tak wszyscy piją, więc przeczytalibyście to i tak dziś :). A poza tym nie mam jakoś serca do tego komiksu, bo powstał z totalnej pustki w mojej głowie, na skutek goniącego mnie deadline'u w Przeglądzie Obrony Cywilnej. Koniec końców, jakoś się broni, ale stać mnie na więcej, o czym już wkrótce się przekonacie :D

2 komentarze:

  1. Aktualny temat, wartka akcja, zabawna puenta - czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Satysfakcji ze skończonego komiksu, a w tym wypadku jakoś mi tego zabrakło... :)
    Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń